fullt upp!

verkligen sant.. dagarna går så fort att jag inte ens hinner med att sitta ned i soffan knappt!
Men nu har jag lovat mig själv att ta det lite lugnt.. men har som sagt väldigt svårt för det..
men men..

Jobbade idag till 3, sen åkte jag till min ebbis och bror och camilla, och åt lite mat och busade med ebba :)
Så stor min tjej blivit 9 månader imorgon =) nu kan hon ställa sig upp om hon har stöd mot något..
Lite smått jobbigt då hon blir tokig om man ska ta upp henne , det ända hon ska göra är att krypa runt eller ställa sig upp!
haha, blir så mysigt till sommaren när hon är med och springer, och mysa i sommarstugan blir det nog till tusen i sommar =)

tänk för 4 -5 år sedan vägrade jag i princip att följa med till sommarstugan.. nu är det det ända jag längar efter,
att det blir sommar och man kan åka dit ut och sola, bada och grilla ta en promenad till fritidsbyn,
Ta en kvällsjoggingtur ner längst hjälmaren! Pensionärsvarning... eller bara lite vuxenpoäng låter bättre :)


Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från lite fotosessioner som jag och Linus har fixat med lite olika modeller :)

 

Smink/styling : Jag

Fotograf: Linus Elingby   -   http://ivisualizeu.blogg.se

Modell Nicolina Larsson  -    http://nicolina.blogg.se/




snaaart äre helg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0