masssa inspiration..

sitter och kollar runt på internet..! tack du människa som uppfann internet!

 

Imorgon äre fotosession på gång igen! sabina är mitt offer nu! Imorgon finns inga gränser! Är väldigt taggad faktsiskt.. ska t.om. köra två helt olika sessioner imorgon, så det blir fullt upp!

 

Just nu känns det som om det är såå mycket nytt på gång, så mkt bra saker. som får en på bra humör..

men vill inte tänka för positivt för vet att det kan vända i vilkeeeeeen sekund som heelst! Det är väl det som skrämmer mig lite... och dum som man är, äre ju klart det som triggar igång en ... Att jag vet att jag kan misslyckas såååå totaalt, men det kan lite gärna gå så bra att det är värt mer än allt.. då blire såå jävla spännande!

nu är det alldeles snart klart i badrummet :) var och köpte en grej på jysk igår med bror, men den var slut, så hopppas den kommer på måndag :)

ska lägga upp lite bilder på lägenheten tänkte jag också :) när den börjar bli färdig!

nu är det dags att sova, så jag är piigggg imorgon!

Haaa det ! natttti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0