söndaag :)



igår var det job hela dan, från 10-17 ush så segt det var! inte alls mkt folk..
sen bar det av till kumla, och red med malin :) red nice för första gången, gick väl sådär..
men hade sån träningsvärk sen skivstångspasset i fredags så hade inga muskler alls, men ger det ett nytt försök imorgon :)


imorse var det tidig uppstigning, skulle över till Linus och sminka en tjej som skulle bli fotograferad till sin morgongåva till sin blivande man.. blev en vanlig sotning bara :)
sedan åkte jag och adde iväg till Ikea & mberg för att hitta en spegel till sovrummet.. till slut så hittade vi en. inte riktigt som jag tänkt mig, men den blev väldigt bra ändå :)

så kom mamma & pappa med min korgstol! ääääntligen står den inne i sovrummet!
 nu blire lite filmmys med adde :)

föresten! har fått någon skum idé att jag ska ta upp innebandyn igen! haha så antingen imorgon eller på tisdag blire att åka och provträna! får se hur det går.. har inte hållt i klubban på snart 4 år! men men! blir intressant!!

nu ger jag mig!
pussspårej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0