back igen!

haha.. mitt försök att börja blogga igen gick ju inte så bra.. men nu LOVAR jag att det ska bli skärpning!
inte för att någon har varit inne på min blogg sedan sist!

ajaa.. nu börjar jag igen iaf!
äntligen helg.. men jobbar iaf hela helgen så kvittar ;P
blev en riktig kaosdag på jobbet med polisförhör och hela köret! så äre och jobba på Kicks mberg
där hela europas tjuvligor härjar!

Det har kommit en ny parfym. den är hheeeelt perfekt! Marry me!



hade ju kräftskiva ute i sommarstugan i helgen! så kan väl passa på att lägga upp någon bild därifrån också! när jag ändå är igång!



Ebbis var med en liten stund :)


Dags för träning!
tjaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0