träning..

i måndags var jag på stan med hannah :) tanken var att jag skulle hitta ett par vinterskor
men sen gick vi förbi Intersport då kom jag och tänkta  på att jag väldigt länge tänkt; fan måste byta skor att träna i. Använder mina gamla innebandyskor både till passen och till löpning, promenad osv. misstänkte att det inte var så bra. men va fan det har ju fungerat. men nu på sista tiden har jag börjat känna i vaderna och så när jag springer. aja iaf.
Så vi gick in där och jag tänkte väl att det vore bra att köpa ett par men känner mig ju mig själv egentligen..
så jag trodde inte jag skulle komma ut med ett par. tänker aja tar det nästa gång eftersom jag inte kan så mkt..
men så kom den fram en kille och frågade om jag behövde hjälp så  hjälp fick jag!
Han lät så jäkla dukitg och kunnig så när jag gick ut därifrån hade han lyckats sålt på mig 2 par träningsskor!
Så idag vare ingvigning för de ena paret. Riktigt bra :)
imorgon så ska jag springa på löpbandet så då ska jag prova dom andra =)

Löparskorna blev ett par asics, riktigt fula, men dom ska tydligen vara sååååå bra:
(fast rosa/gråa såklart ;) haha)

Sedan mina fitness skor blev ett par svarta rykä (betydligt snyggare än dom andra! haha )




nu är det lite tv sen ska jag sooooova! helt slut efter skivstång/spin passet i 90 min!
godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0