:)

nu kommer ett sånt där onödigt inlägg som egentligen inte behövs, men jag gör det för att få ligga i soffan en liten stund till ;)


ledig idag =) underbart skönt.. men som vanligt äre massa att göra, men försöker komma undan med att ta mig upp på stan med nån!
men det är väl lika bra att ta tag i städandet och tvättande på en gång!
Har iaf städadat de två tråkigaste ställena!
Köket och toan! så nu skiner alla skåpluckor igen! skulle verkligen behöva gå ner till källaren och hämta upp alla vinterkläder och städa iordning där nere.. men fyfan vad tråkigt.....
lika bra att ta tag i det för någongång väldigt snart behövs det göras, och helgen finns det ingen tid och jobbar resten av veckan också!
så nu ska jag ta mig i kragen och ta mig upp från soffan och städa resten av lägenheten, lagamat, städa källaren.
innan kl 5 ? ojooj hur ska det gå..



aja hööreees!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0