baaaaaaaack!

sådär ja! nu är tanken att jag ska börja med bloggandet igen! Bytte ju blogg ett tag medans jag var ute och reste [email protected] så där kan ni gå in och läsa om mitt, jennies& malins resa i Vietnamn, australien, nya zealand och Kina :) heeelt underbart var det!
men men, nu är det heelg och av gårdagen blev det en massa fix i lägenheten, nya soffan är på plats, nya gardiner och allt sånt :) det blir sååå himla fint.
Sedan åkte jag iväg till amanda en stund med jennie kollade lite fotbolls kvartfinal.. tyckte så syynd om urugah.

ikväll blir det en tjejkväll med en massa brudar! ska nog sätta oss på våran utegård här och mys med vin och lite sånt, sedan blir det nog utgång! :)


största anledning till att jag börjar blogga igen är för jag ska lägga upp ett portfolie på bloggen!
har börjat sminka, och Linus fotar, så vi började i onsdags med Jannice! tror det vart några riktigt grymma bilder.
Och då är tanken att jag ska lägga upp dom här !
men nu ska jag fixa en massa inför ikväll! ha det gött!


Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0