ojoj.

Vet inte om jag kommer ih¨g hur man skriver här. varför jag skriver vet jag inte heller! haha.
Är avundsjuka på alla som är & ska ut och resa. och jag vet inte hur jag ska göra med jennnie&malins resa om hag ska med elelr inte.. blir precis när camillas bebis ska komma och precis när vi förmodligen ska flytta.
Fick en lägenhet idag på LÖvstagatan men bara för jag inte kunde ge besked just precis nuu! fick ci inte den :S dom kunde itne vänta tills imorogn så vi kunde fått kolla på den andra lägenheten.. aja tjuriga tanter som jobbat för länge på sitt jobb.. Ks aiväg nu och kolla på en lägenhet på skolgatan.. När till friskis iaf vore himla skönt och nästa bara behöva gå utanför dörren och vara där.. aja det är 2 rum och kokvrå hur har dom tänkt sig det ?
så förmodligen blir det 2:an på Angelgatan. Ska kolla på den ikväll :) Så det löser sig nog det här..

snart blir jag faster också :) men vet ite om det är en kille eller tjej! återstår och se.. hoppas nog på en tjej men tror det blir en kille.. men kvittar vilketsom.. tycker den har legat och tryckt där inne i magen länge nog.. men bebisen kommer inte förens i mitten av april... jätte långt kvar..
Bokat resa till Sälen har vi ockås gjort. fan vad skönt.. slutet av mars början av april.. perfekt väder då och allt sånt.. blir nog super bra det!
nu ska jag iväg och kolla på Kokvrån.
TJAAAAAAAAAo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0