sommar

ojj. jag skriver här så ofta att jag får kramp i fingrarna ibland.!
sitter hemma och degar efter jobbet och lyssnar på min älskade granne som spelar elgittar.
och äteer mammas hemmagjorda bullar och dricker mjölk:D förjävla gott..
tränat har jag också börjat gjort med sabbe ! eller aa det blir andra gången imorgon !
måste ju vara trimmad till beachen.. hhmm 2011 eller vad jag ska försöka satsa på ;P
på fredag är det klart & betalt.. haha !!! förjävla skönt !
ska på massage med Camilla imorgon ! kan behövas.. men vet inte hur hon ska hinna ta bort alla knutar på denna rygg på en halv timma.. men gissar på att det blir hennes prblem imorgon =)

var på kryssning i helgen.. med camilla, micke, tobbe och mamma & pappa var med där på ett hörn av dansgolvet
till 3 tror jag dojm pallade, Himla skoj av dom fina minnena som finns kvar !!
Dom spelade in färjan när vi var där... förhoppningsvis fastande jag inte på bild som vanligt !
halv 8 var jag "hemma" i hytten.. stackars tobbe som är ett barn fortfarande, alla skulle supa honom under bordet..
massa av mickes barndomskompis så dom tycket det var skit kul och bjuda "lilltobbe" på massa dricka.
hahha,

nu har jag kramp..HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Sabina

hihih ! Vilket gulligt inlägg Elin :) SKulle bara säga att fan vad skönt det är att resan är betald :D Mamma var vårt ända hopp! Jäklarna vilken tur vi hade! Vilk dagar är du ledig nästa vecka. Jagf kan ju ringa och höra om man kan få en introduktion till nästan vecka... men det måste ju passa för oss båda först... Jag kan tis, ons, tors :) Puss!

2009-07-10 @ 18:27:37
URL: http://sabubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0