Semester ;D

                                                               ÄNTLIGEN !!!!

Förjävla skönt med semester, Snälla snälla kan det inte bli fint!!
Frimis blev det igår, trost att jag absolut inte skulle ut.. men ångrade mig i sista sekund, som vanligt..
Helt okej vare, fick en himla god drink som martin fixade ;P
semester i 2 och en halv vecka nu! Sååå skönt!

På lördag blir det fest i sommarstugan som vanligt.. jag förstår inte att det blir exakt samma dagar varje år.. lördagen efter örebro festen eller vad det heter.. inget jag planerar utan det bara blir såå.. jämt. 3 år i rad nu ;P
Emma kommer och hälsar på under helgen också ;D så bara den grejen gör ju det värt att ha fest för hon är här ;P
haha :) Sen på söndag ska vi upp tidigt ; / och se Lady GAGA :D :D  förbannat bra! men är lite rädd för hon inte är lika bra live som hon är annars :P men men återstår att se ;P
Ska förhoppningsvis åka till tjejerna i norge och hälsa på också : )
Håller på och städar mitt badrum.. hatar det.. allt jävla smink och allt.. vet inte vart jag sa ha det..
det blir bara kaos iallafall ;S Ska försöka styra upp det, sen måste jag iväg och handla också..
det ekar i kylskåpet.. min lillebror har varit här ett par gånger denna vecka.. då tar allt slut :O



Nu är allt klart och betalt inför MAGALUF ! Mohahahah..
Så nu åker jag och sabina vecka 34 ;D så grymt kul kommer vi ha !





Akon - Keep You much Longer, Holla Holla, Freedom eller ah kan lika gärna skriva

AKON och hela freedom albumet, förjävla bra !!!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Det albumet måste du ta med på resan, right? ;) Musik över lag måste vi fixa med på någe vis :) 1 vecka kvar nu ;D yeeeee! Vi måste ju ses innan? Torsdag ska vi ju träna ska vi gå påstan innan? :) Puss! <3

2009-08-10 @ 18:00:09
URL: http://sabubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0