arg...§

måste bara skriva för jag är så himla arg.. vad har jag gjort för ont mot väderguden eller vem det nu är...
JÄMT, JÄMT när jag är ledig är det dålgit väder.. vet att alla säger så..men det är verkligen så...
sist när det var 30 grader konstant i en vecka. jobbade jag 6 dag på raken!
och nu har jag varit ledig tors, fred.. har det ööössttt ner regn. !! Och nu kl kvart i 10 så börjar den blåa himmelen  komma
fram, så det kommer alltså bli stekväder hela helgen.. och jag jobbar verkligen hela helgen.. 12 - 18 imorgon och 11.30 - 17.30 på söndag !! på tisdag är jag ledig.. snälla snälla kan det inte vara fint...

SES på frimis imorgon ! får trösta med att jag får festa i det fina vädret;P hahaha

Idag jag gjorde jag en jätte dum sak.. förlåt till personen som drabbades av min  jävla klantighet !

punK ... / elinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Kommentarer
Postat av: Sabina

nu har jag bokat! Men det fanns ju såklart inte den här veckan utan första tiden för 2 är v. 33 den 13:onde aug!!! kan du då? annars om vi vill ha snabbare så kanske vi ska boka var och en försig? spelar ju egentligen ingen roll om vi är båda eller en. För i så fall ändrar jag bara.. TRor att det tog så lång tid eftersom vi var två!...fan gymkortet hinner ju gå ut innan vi har fått våran introduktion.. blir så sur. Vi hörs! Puss

2009-07-14 @ 17:37:34
URL: http://sabubba.blogg.se/
Postat av: Sabina

härligt :):)

2009-07-23 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0