Snowboard!

Förjävla kallt är det ute nu! Blir så sugen på att dra upp till sälen och åka bräda.. Grymt länge sen jag gjorde det nu känns det som.! ska försöka ta ledigt så man kan komma iväg. iallafall tors-sönd :)
Någon som hänger med ?
jobb idag och igår. Segt. Zlatans tjej var tydligen inne hos oss och handla idag ;P
om nu det var någe fränt att berätta !? :O haha
Hon hade ett barn med sig som var blond med blåa ögon.
Sist jag såg Zlatan har jag för mig att han var utlänsk. kanske har fel !?
men hur fan kan ungen vara blond och super svensk!?
 Aja..
Sjuk är jag också. hostar och skit. kul, nu är jag ledig i 2 dagar. härligt. behövs.
Ska verkligen FÖRSÖKA att inte sova bort dom 2 dagarna. brukar vara ganska bra på sånt annars.
Linda färgade&slingade håret på mig igår =) mörktbrunt med ljusa slingor. blev faktiskt väldigt nöjd !
Så är det. Nu ska jag försöka göra någe nytta med sista timmarna på detta dygn !
 HIttade massa RIKTIGT gamla bilder på pixbox. Haha tänkte bjuda på några riskort! haha
Pusss&KraM

jag&danne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0