nyttår!

Nu var årets första och största partY dag över!
inte långt ifrån att jag stannade hemma på soffan! Adde ringde en taxi åt honom , Hannah och Markus
och jag skulle bli hemma vid halv 12,
Men tanken på att sitta med mig själv på soffan och kolla på tv när kärringen säger
gott nytt år var inte så spännande..
fast jag hade feber, ,"migrän" och magsjuk så tog jag mig upp på stan.
5 minuter innan taxibilen kom ångrade jag mig och så gjorde jag mig iordning.
Så sätter vi oss i bilen och tror att vi hinner innan 12 slaget.
Men då kommer både jag och Hannah på att vi glömt både legg och kortet hemma.
Bara att vända. Hannah hittar inte ens sitt.  Då trodde vi att det var kört. fira 12 slaget i taxibilen.
MEN klockan 12.59 kliver vi ur taxin.
Champangen blev kvar hemma. men en smirrnoff fick jag med mig i farten
Eftersom Hannah inte kom in någonstans gutan sitt legg gick hon till Emma och vi andra gick till O´Learys.

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0