helg&vecka!

har väldit mycket att skriva, eller det har hänt väldigt mycket nu...
det mesta är faktist bra.. för en gång skull!
och jag har ingen större lust att skriva ner allt ..
Imorgon är det jobb och sedan till Usö.. får se hur det slutar. förhoppningsvis så som jag vill..
men det är väldigt få saker som går som jag vill nu så tvivlar på att det gör det imorgon med..
Sedan sak jag en sväng till Madde eftersom hon fyller (:
Tors - fred blir det sthlm.. Dior kurs på tors. dag sen blir det förhoppningsvis utgång med hannah !
Fredag ska jag shoppa som aldrig förr.. skulle gjort det idag.. men så
fick jag ett snille som tur va..
varför åka till mberg och göra slut på den shoppninglust jag byggt upp länge nu.
Istället för att ta det i sthlm på fredag.. Så på fredag..
men då hittar jag väl inget som vanligt..
fyfan vad jag är negativ just nu!

helgen blir det jobb hela helgen, kanske utgång med madde& ligan..


Nu är sälen klart och betalt ! vecka 11 Blir det med brudarna..
behövs kan jag lova.. ska till lindvallen och hälsa på snögubben (:
Så lindvallen gör mig inte besviken nu !!


typ som mitt liv. lite upp & ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0