bilar.

jag är så trött på att ens försöka köpa bil.. tror inte det är meningen att jag ska köpa en egen bil.
Jag försöker som en idiot. men alla bilar är det fel på eller så skiter dom i att höra av sig..
Ussh. snart orkar jag inte ens anstränga mig för att köpa en bil..
Jag trodde det bara var att hitta en snygg bil åka och provköra den sen köpa den..
Ne det är fel på alla hit och dit dom har gått för långt ingen ac kamrem hit och dit..
ush fyfan är så trött på allt som heter bil just nu.. att människor håller på och jobbar med sånt där..
Ne fyfan.
Ge mig bara min bil.
helst en Audi A3, så blir jag glad igen!


Var så länge sen jag skrev här så Denise har hunnit blivit mamma :) Grattis vännen!
En liten milio, världens sötaste, iofs bara sett han på kort men iallafall : ) ska föröska hälsa på snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0