sthlm

Jaha.. allt är som vanligt.. går i skolan, borde vara kvar på själv studietiden men är alldeles för trött.. herregud..
Jag är trött hela tiden..Nästa helg börjar jag jobba på Kicks : ) ska bli riktigt roligt.. fast i början nu blir det ganska jobbigt att hålla på och pendla... men så är det..
Idag gick allting bara åt helvete.ville hem och lägga mig och vakna imorgon.;P menmen.. så är det..
sak iväg och träna snart..
Det enda jag gör om dagarna är sova, gå iskolan, äta, träna, hinner inte ens sitta vid datorn :S :O

Snart bär det av till thailand :D underbart!

tror inte att Chris Brown - forever kan bli dålig :o ändå lyssnar jag på den varje dag jinst 2 grr. har den alltid på träningen :P haha


Puss&kärlek


ANDREAS
    love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0