( örebro )

Nu är jag hemma igen =) Var hemma förra helgen också, men då gjorde jag inte ett skit..
var så trött efter 11 timmars passet på Kicks.
Adde var sjuk förra helgen, halsfluss så honom kunde jag inte heller träffa.
Åkte till Madde på lördagen med Jacci och Lina.:)
Sen träffade jag nisen och magen på söndagen, mös på ikea och lite så:)

Happ. Första riktiga dagen på Kicks. Öppnades igår...
Riktigt roligt faktist :) Lagom mycket folk, inga jobbiga kunder.Allt gick som en dans på rosor.
Vi har nog fått världens underbaraste chef. Skulle aldrig hitta någon som ställer upp så mycket som hon gör.
Jag har ju inte flyttat hem än, men ändå fick jag jobbet. fast jag inte kan jobba första månaden.
Marie, världens bästa chef :)

ikväll blir det till att träffa mina vänner Tamert och jennie som kommer hem dom också. Tajming brudar!

Hade skönhetsprovet på skolan igår. Ush så hemskt , alla var skit nervösa..
Han kom in och sa, ni har 50 min på er och allt ska vara perfekt..
Men tror det gick bra. kändes iallafall så.

Nästa vecka är det praktik på idol tv-sändningarna. bara att hoppas jag får någon.
Men jag har ju redan fått ihop mina praktikdagar, det är riktigt skönt. har man inte dom får man inget certifikat.
Men mina är fixade. så det betyder alltså att dom som inte har sina kommer få för tur.


Puss&kärlek..
saknar dig adde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0