lördag betyder fest

Gick upp och tränade ett spinning och ett core pass imorse..
Ikväll blir det utgång, med Marre, Emma och antagligen Puma & Kerstin : ) Ska bli riktigt roligt. är riktigt taggad.
Ska laga iordning middag innan!
Så ska väl iväg och handla med Marre snart ..
 
morgondagen är redan planerad av mig och Marre, vara bakfulla och äta stockholms godaste pizza & godis :)
haha längat fan tills imorgon också :)


På fredag kommer jag hem och ska till marieberg för min första arbetsdag som fast anställd på Kicks :) Härligt. hejdå behovsanställning..
Lite sorligt att gå in på Kicks på drottninggatan.. nu när jag har slutat har dom ju blivit tvungna att anställa en ny extra... Jobbigt att se någon annan gå runt där:S kommer verkligen sakna alla på drottninggatan. Alla var så himla härliga..
fast blir så grymt mycket mer drag på marieberg.. alla är under 25 :) känns som det kommer bli en hel del personalfester.. känner ju Josefine sen innan och hur hon brukar vara på fest. Hon har redan planerat festerna..

Nu är det dags för duschen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0