fredag & ledig

Så skönt att vara ledig idag, har en massa grejer som måste fixas :)
Var och tränade igår, är väl inte helt frisk men förkyld är jag nästan jämt :O

ska iväg och träna nu om en kvart. så jävla skönt att gymmet ligger 50 meter hemifrån :)
slippa krångla med buss och allt. efter träningen vill man  bara komma hem..
Sen bli det en sväng till stan, sen måste jag iväg till södermalm hur jag ska hitta där.. :S

på söndag ska jag ha praktik, En brud och hennes man ska bli fixade, dom har gift sig och allt.
Men nu ska dom bli fixade likandant igen och sen ska vi ut i skogen med en fotograf :)
Lite annorlunda att man vill ut i skogen med sin klänning, den blir ju typ förstörd längst ner, men fan vilka fräna kort det kommer bli :)

Nu är det dags att dra sig till gymmet, :)

Puss&kram

saknar dig gubben :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0