:)

Den här vecckan har varit kanon, bara sminkat roliga grejer, hade ögonskuggsteknik i måndags, massa glimmer och grejer : ) Idag hade vi trend makeup. Hur kul som helst. Sminkade leopardmönster och lite sånt på Jeanette :) Kommer bilder snart..:)
Tisdags hade vi flätor på hårstylingen, det har jag alltid varit duktig på, att göra en fläta..
vilken tjej kan inte det?!? men fan vad fel jag hade..10 olika flätor, hur lyckas man komma på så många.?
Men jorå, vi ska kunna alla utan till, på max en timma.. fyfan. :S bara att träna.

Våran frys gick sönder idag, ååhh blir galen..Så fick laga iordning all mat, så nu jävlar får jag äta massa mat i helgen..
Sen fick vi klagomål från från hyresvärden för jag glömde kvar EN plastpåse från Ica, EN jävla gång :S hjälp vad är det med dom? :S

varit förkyld nu i 3 dagar vilket betyder att tre dagar har gått på mitt jäcla gymkort, 750 kr för en jävla månad och typ n vecka av den månaden har jag varit sjuk :S Härligt!!
men men ska ut och gå nu.
Puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0