tävling imorgon ! :)

Jaha, har inte skrivit något alls här.
Men ladies night gick jätte bra. var hur roligt och stressigt som helst..
Annars har det inte hänt så mycket den här veckan.. I onsdags kom mamma på kvällen hit.
Så vi gick och käkade och hon fick sin present :)
Så igår satt hon modell på 80-tal.. haha, sen åkte vi hem och fixade iordning oss och åkte sedan
till Golden Hits. var hur roligt som helst :)
Så idag har det varit kaos.. Har varit på vårdcentralen och sedan hos en läkare. men nu så
är det bra..
Imorgon är det dags för kroppsmålningstävling på skolan.. De bästa kroppsmålarna från världen är där.
Och emma i min klass ska vara med och tävla, så jag ska vara med och hjälpa henne. Så vi ska tävla emot
världens bästa.. Är så nervös vet inte vart jag ska ta vägen. :S Helt galet är allt det här..
Sen är det feting fest på Blue moon bar :) avslutningsfest.
Så nu är jag Makeupartist. har inte fattat allt det här än.. Den här helgen kommer bli så grymt roligt..
Sen så ska jag äntligen få flytta hem nu :D ska faktist bli riktigt roligt.. : )
komma igång med jobbet också..

Nu måste jag försöka sova. kommer bli så lång dag imorgon..

Puss&godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0