sthlm, linköping, örebro

Så nu har jag fyllt. ett år närmare 20 ;P alltid något. Kändes ganska ensamt för att vara en födelsedag, men kunde inte göra så mkt. eftersom hela familjen jobbar och adde också.
Men mig kvittar det, får fira mig på söndag när jag kommer hem :)
Saknar adde så himla mycket nu.. när man vet hur kort tid det är kvar.. men snart så :)
om en och en halv vecka är jag klar här och flyttar hem.. helt galet vad fort det gått :P
I helgen blir det en massa. Imorgon ska vi ut, jag, Marre och Jeanette.
Synd att Puma ska hem den här helgen..men nästa helg blir det att festa alla 4 :)
Sen på fredag ska jag till skolan och kolla bilderna som vi tog imåndags på fotograferingen.
Sen blir det en runda på stan.. Sen lördag morgon eller t.o.m fredag kväll åker jag och Annelie till
Linköping på praktik och sminka massa folk på Ladies Night :) ska vi skoj som fasiken :)
Sen på natten kommer mamma och hämtar mig från Linköping, misstänker att hon tvingar med adde också..
Annars kommer hon väl inte fram.. Hon hittar inte ens när hon har en GPS, som pratar vart hon ska..
Herregud:S men men, sen blir det jobb på söndag till kl 3, sen ska adde och pappa fira mig,
mamma jobbar.. träffar aldrig henne längre.. när hon är ledig jobbar jag och tvärtom.
Så åker jag hem till sthlm på söndag kväll..
Sen är det sista veckan ...
På onsdag kommer Mamma hit. så vi ska gå på Golden hits, ska fira henne lite i förväg.
Eftersom hon och pappa åker iväg till Loka brunn på hennes födelsedag veckan efter, och jag får inte ledigt.
Så jag kommer bara dit på kvällen.
Så ska fira henne här i sthlm.
Så ska säga till dom att göra något speciellt åt min kära mamma på showen :)

Så nu kommer jag inte skriva här på ett jäkla bra tag. Orkar inte dras med datorn överallt.
Så den får bli kvar här i sthlm..




Saknar dig jennie och Tamert och Hannah knifström min unge.
Vi träffas aldrig. Ändring på det när jag flyttar hem..
Malin och Sabina träffar jag heller aldrig. :(
Ush vad skönt att komma hem iallafall. Ta igen all tid med kompisarna man har missat
och såklart med adde och familjen :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-09 @ 00:44:56
URL: http://malunn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Babe <3 Det är bra med alla faktikst, både mig, hästen, kissarna och mamma :> Hänt lite grejjer dom senaste två veckorna med familjen, men det kan jag berätta för dig senare :) Hur är det med dig? hur känns det och flytta hem? :D Självklart ska vi ses, masssor! ska bli askul<3 puss och kraaam!!

2008-10-09 @ 00:47:12
URL: http://malunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0