Elin ger inte upp i första taget !

Alltså jag vet inte om jag ska skratta som alla andra gör åt mig just nu eller om jag ska gråta för allt går åt skogen.. eller om jag ska vara förbannad som jag annars brukar bli.. men nu blev det bara för mycjket så jag kan itne ens bi arg.
Jag ska ju flytta hem idag.. eller jag håller på att flytta hem just nu.. men eftersom verkligen INGEN kunde komma och hämta mig så fick jag sätta mig på ett tåg.. det trodde ju jag skulle gå bra.. men fy helvete vad grejer det är..
har aldrig tagit så lång tid hemifrån till stationen.. men jag kom fan fram.. efter 20 min istället för 5.
Men lite smart var jag och tog vägen som det bara går nedför ; )

Men sen ska man ju in i hissen och på tåget och sätta alla grejer på tåget, sätta sig själv..
Och så självklart är det så jävla mycket folk att man inte kan röra sig och att jag går in på fel sida av vagnen.. så det betyder att jag ska ta med alla grejer genom alla människor.. Aldrig.. så nu sitter jag här med grejer runt om i halva vagnen på ett jävla trappsteg när jag har en sittplats på andra sidan tåget..
Men jag orkar bara inte.. vill bara stiga av tåget..
det lär gå bättre iallafall för då har jag pappa som står precis utanför och tar emot alla grejer (Y) haha

trodde tiden gick fortare om man gjorde något på tåget.. men nu har jag bara
suttit här i en kvart och det känns som 4 timmar .... ush hur ska den här dagen sluta
..


woho uppdatering. : jag har fått en sittplats efter mycket slit..
eftersom jag satt i trappan blev jag tvungen att flytta på mig när folket skulle av i enköping och min väska var också öppen som var fullproppad. jag stället mig upp och väskan följer med fast upp och ner. Så alla grejer remlade ut i gånge..
SÅ det var bara att le lite och be dom kliva över mina saker (Y) men nu flyttade kärringen på sig som satt på den enda stolen vid gången :) 
Jackpot ! nu får jag sitta här hela vägen till örebro iallafall..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0