:)

jag är verkligen jätte dåigt på att skriva här.. men Jag orkar aldrig.. får något ryck max 1 gång i veckan då jag får lust att skriva. ficks ett sånt alldeles nyss.
Så nu ska jag skriva.. Och för en gång skull har jag MASSOR att skriva. haha
Hm kan ju börja med helgen.. efter mitt akut fall i fredags, gjorde jag inte alls mycket..
var med tjejerna här och förfestade. Jävligt tur att jag inte följde med för det hade tydligen varit riktigt hårt.
Då hade jag aldrig pallat med lördagen.
Men i allafall lördag började med att jag kom till skolan vid 8 med Emma och modellen Jossan.
Vi började med att fixa iordning hennes hår lite innan.
Men vid kl 9 drog tävlingen igång-. Det var 22 stycken med och tävlade..
SÅ vi började måla på henne och fixade med lite allt möjligt.
Jag var så nervös att jag höll på att spy 3 gånger..
Ibland förstår jag inte vad jag ger mig in på..
Jag kan inte måla eller rita för 5 öre. Emma är hur grym som helst. Och jag ställer upp och tävlar mot världens bästra body paint artister med henne:S
haha. men det gick FAKTIKST bra.. I början vågade jag inte måla någonting, men eftersom jag hade Emma
där brevid mig så sa hon bara åt mig och jag hade inget att säga till om. haha
så det var bara att göra.
Nu i efterhand är jag jävligt nöjd över mig själv, ( och mest nöjd över Emma ) att jag bara vågade vara med och hjälpa till.
Emma var grym att hon vågade vara med och tävla mot så många världsmästare!
Bara när jag skulle sminka hennes ansikte som inte annars är ett dugg nervöst eller konstigt visste jag knappt vad jag skulle göra! Haha.
Men jag har faktist gjort nästan hela stranden på benen och solen på rumpan själv :)
NU till det absolut roligaste
VI KOM 4 !!!!
alltså vi vann över Einat Dan som jag ser upp till som fan. hon är verkligen as grym och Emma vann över henne.. det är helt galet! Du är grym Emma !

Jaha efter tävlingen var det bara att skynda sig hem och beställa hem mat och sedan göra sig iordning på 2 timmar.. ussh så stressigt...
Sen åkte vi till Blue Moon Bar där hela klassen var och vi började festa och vi fick våra certifikat och så :)
Sen blev det en rejäl fest.
Jag har lite bilder från tävlingen och någon bild från festen men det kommer mer snart :)
Söndagen blev lung..
Igår måndag var jag på Einat Dans seminarie.. Alltså hon är helt otrolig.. Allting blir så perfekt när hon gör det..
idag har jag bara gått runt på stan och fixat lite presenter till min mamma som fyller på torsdag :)
Imorgon blir det först att vara modell på skolan åt Emma, sen ska jag flytta hem till Örebro igen! :)
Helt och hållet nu.. ska bara upp hit 3 tisdagar till för att ha hårstylings lektioner
men annars är jag i örebro jämt nu :) Skönt att träffa kompisar och adde och familjen igen :D
Och om 3 veckor typ åker vi till THAILAND
förjävla skönt!
Här kommer bilderna :)


några modellerAlex Hansen kom 2:an Världsmäsatre typ 3 år i rad :)


Dom två sista bilderna är det som Emma (och jag ) gjorde :)
Jag har en massa mer bilder på min kamera som jag lägger upp när jag kommer hem har inte med mig någon sladd ..
Pusss& kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0