helgen..

jaha. nu  är ännu en helg slut. Och en några dagar närmare studenten! (Y)


 


I Fredags åkte jag och jacqueline till skolan för att skriva klart projektrapporten.
Spyr på projektarbete. Det har varit kul ändå fram till nu!.. en rapport på typ 10 sidor. inte allt för kul att skriva.
VI kom ju inte så långt eftersom datorerna slutade fungera. Då stack vi till stan med johanna och shoppade lite!

Sen var det dags för utgång på kvällen. Tog ju ett tag innan jag kom igång. Var seg hela kvällen. Men sen efter 8 när jag hämtat emelie, hannah, fia, jenne och min bror så började vi förfesta.
Sen var det tänkt att vi skulle till Klaras. Men alla stack, och jag tänkte följa med till frimis, men möter tom som står nästan längsts fram i kön, och hoppar inte där och ställer mig, Så var jag innte på 10 min istället för 2 timmar.
Rolig kväll faktist, men för mycket folk :S


I lördags var det bara deg med adde kollade på melodifestivalen. Det sög ju. Tyckte latvia lätt skulle vunnit.

Älska pirates of the sea.

Sen ringde det från Kicks på marieberg ! :D jag ska dit på anställning intervju på söndag :D:D ush vad nervöst. vill så jävla gärna ha jobb där.! Det vore grymt roligt ! :)



Nu sitter jag här och borde plugga men det går skit som vanlig. Naturkunskaps prov imorogn och har inte tränat. känns inte så bra. Men jag orkar verkligen inte.. Men men sista veckan.  Får försöka anstränga mig lite.

Balen på lördag! :) det ska bli rikgit roligt. Sen har jennie bal på onsdag så då ska jag gå och kolla på min prinsessa då! :)


Nu var det plugga jag skulle göra och inte sitta här :I






Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja deras låt var skön :)

2008-05-25 @ 15:00:08
URL: http://plastiquefashion.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)
Just nu lottar jag ut en header i min blogg, var med och tävla om den om du har lust :)

2008-05-25 @ 15:01:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0