Det var ett tag sen....

det var ett tag sedan man satt här och skrev. Ska bli bättre nu!. lovar denna gång..
har varit så grymt mycket nu innan studenten, allt jobb, kompisar, plugg.
Så trött på allt nu.. Fast nu är allt klart! :D
Nu kan man börja njuta av sista veckan i skolan ! Det är underbart, men ändå läskigt.

Nu är allt fixat, klänningen till balen, studenten, frisör, skor, allt! :D så skönt äre.
Ska hämta min kläning imorgon! (:

image8

Denna dag har varit riktigt förjävlig.
Börjar med att jag och kakki ska börja med projkt rapporten, det var lite mer än vad jag trodde. :S
Sen ska vi gå och äta, då går min jävla telefon sönder.. Så nu sitter jag med en ful låne telefon..
Tur att jag tog försäkringen så jag får en ny telefon..

Är så trött på handelsprogrammet nu. Finns det något mer otaggat program? Alla går runt och är arga och tråkiga hela tiden...



Pappa har fixat bil till balen också. En A ford! Så jävla frän bil! haha. Så synd att alla inte går på balen, förstår att alla in vill, men det är ju en grej som hör till.




Imorgon blir det jobb, sen ska vi grilla med fritidsturismen, det blir mysigt! (:


Håller på och får bildeerna från Barcelona nu! :)  skoj! Nu har jag bilder jag kan lägga upp här också! :O hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0