tiden går...

länge sen jag skrev här.. har väl inte hänt så speciellt mycket. skolan, plugg, jobba, vart med kompisar och adde : )
Klippte mig i torsdags på Hair and beauty, blev riktigt bra faktiskt. : )



Igår var det äntligen dags att fira hannah! :D 18-år bruden. GRATTIS!
började med att jag och josse tog henne från skola, sedan gick vi till stadsparken och satte henne vid gula scenen, där kom emelie och jennie och hämtade henne i Scream masker. haha. så gick dom runt på stan och skämde ut hannah. Sedan var det laser game : ) Riktigt kul faktist. Jag, amanda och Emelie mot Hannah, jennie och Emma. Mitt lag vann faktist.. fast det var nog tack vare amanda :O haha
Sedan blev hon sminkad på make up store, Sen började vi dra igång förfesten, en hel del saker kom fram på den för festen! men allt stannade mellan oss. eller vad var det vi sa? Så en lång men riktigt rolig förfest, Sen drog vi till Satin efter tolv, för det är ju idag hon fyller ! Så det var en riktigt lyckad kväll :)
idag har det bara varit skolan, sen jobb till kl 6, och nu har jag färgat mammas hår. Sitter här och segar. väntar på att adde ska komma hit. å grymt mycket i skolan , skulle behöva sitta ned en hel dag och bara plugga. men det finns det absolut ingen ork till.  Nu ser man bara fram emot balen, Studenten! :D
Sedan efter studenten åker jag i 2 månader och "pluggar" till Make up artist! Ska bli så jävla roligt. ser verkligen fram emot det, :D Det ända jag har i huvudet just nu är studenten balen allt som inte har med skolan att göra. vill bara slippa skiten..

I helgen blir det lugnt. jobbar hela helgen på Ikea :) ska väl försöka ta tag i mina studier då.. sen fyller fia år så då blir det till att fira henne. : ) image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0