måndag..

då var det måndag, en ny vecka i skolan. Både varit en bra dag, och mindre bra..
Min pappa ringde imorse och berättade att det är helt säkert att jag kom in på Make up institutet i stockholm ;D
Så sjukt roligt. ska bo där uppe med 2 andra tjejer, vilka det är har jag ingen aning om. men får väl hoppas det blir bra..

Trodde vi började 12 idag, men nej det gjorde vi ju inte. Hade alkoholdag i skola, missade första "teatern", ganksa tråkigt. för dom sa att det var jätte bra. Men gick på den andra, så hemskt, nästan så jag och jacqueline började gråta. Men man fick ju försöka hålla igen när man sitter i en full aula, i allafall, han berättade om hur hans son dog när en av hans kompisar körde rattfull, och de krockade med ett träd och sonen fick ta största smällen och dog. Var så jävla hemskt att sitta och lyssna på. Och hur många jävla idioter det faktiskt finns som kör rattfulla, det är helt sjukt. Vad fan tänker man med om man sätter sig i bilen och kör när man han druckit? Det räcker med att man sitter i bilen och kör 100 meter så kan du köra ihjäl dig själv och andra oskyldiga människor. och det finns männsikor som gör det varje dag. Vad fan tänker man med då? Man blir så jävla irriterad att det alltid är personen som sitter brevid som blir mest skadad eller helt enkelt dör. Självklart den största idioten klarar sig med en bruten arm eller så och den oskyldiga människan ska behöva dö...
ush det var riktigt hemskt att lyssna på, men man hoppas ju på att folk lär sig av att lyssna och se. Men det finns ju idioter till allt...




Varför den här har varit dålig vet jag faktist inte.. Kanske när jag började tänka på hur mkt det är att plugga. och att jag ska behöva slösa bort ungefär 5 timmar i veckan på jävla tyska lektioner..!

Kommentarer
Postat av: jennie

tusse liten

2008-03-11 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0