: )

Fick min telefon idag! : ) efterlängtad vill jag lova! Slippa mammas telefon nu! fick faktistkt 1 Gig s minne, (hur det nu stavas) för jag fått väntat så länge! så det var ju snällt av pojken.. Jag och Jacqueline som hade förberett oss att vara riktigt arga och säga åt dom att vi skulle köpa telefonen någon annanstans. ;P hahaha

.

Grattis fia till körkortet :D:D fan vad härligt. nu blir det ut och köra bil i sommar på en riktig svensk camping semester. Det vore faktist riktigt roligt. Med alla tjejer, duka långbord, äta god mat, sola, bada, festa. Låter som en bra idé kanske något man ska satsta på i år.. Är faktiskt lite trött på allt utomlands känns som det kan bli för mkt det här året.. När vi har åkt till Lübeck med tyskan, i januari, sen åka till Bareclona om två veckor, sedan till Berlin, sen kanske till Polen, sen åker jag och adde och min familj och Niklas familj till Thailand efter skolan, Kan bli för mkt om vi tjejer ska åka iväg också efter skolan. Nej en riktigt svensk sommar vore riktigt roligt! ; )

Innebandy tränaren ringde igår och frågade om jag ville spela match på lördag. och eftersom jag är ledig, så ska jag vara med. Riktigt roligt ska det bli.. Men hur fan det ska gå är väl nästa problem , har inte haft en klubba i handen sedan jag slutade.. vissligen var det inte jätte länge sen men ändå.
Mot halstahammar tror jag det var! Önska mig lycka till

På söndag är det en bra dag! :) Älskar dig andreas. du är underbar <3


Kommentarer
Postat av: jennie

ska vi käka kyklin?;)

2008-03-27 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0