SVERIGE


Vet inte vad jag ska skriva egentligen, har bara inte alls så mycket att göra.
Sitter och funderar om det har hänt något roligt som överhuvudtaget är värt att skriva om.
Men tror inte det.. igår var jag med ungen Josefin och hjälpte henne, sen gick jag runt i min ensamhet på stan. Kul Kul.
Efter det inhandlade vi lite saker till på torsdag! Det blir guld det här brudar.
och nu är vi överens om att vi ska ta racergolfen på torsdag.
Herregud hur fan ska det gå. Håll tummarna för att vi kanske kommer halvvägs ! :) wihoo. Ett rikitgt j'vla vrålåk kommer det bli. och hur ska det gå att sova i tält elin? när det regnar. Det är problemet när vi är där. Probelemet nu är om vi ens kommer ner med skrotbilen!!  Min kära bror lånar ut sin bil till oss, tyvärr inte supran då då men golfen!! förstår inte hur han får för sig att sälja sin fina audi och först köper en ful, rostig skit golf och sedan köper en supra från kina, som han bara ska ha ett litet tag och åker bara ibland med, förstår mig inte på killar och bilar riktigt ? köper man en bil, köper man väl den för att åka i? nej, tydligen inte. men i alla fall idag kom han och sa att jag ska få racergolfen när han sålt sin bil, och köpt sig en bil han ska ha och åka i. Då överlämnar han skiten till sin syrra!!!!  Tack bror, men ledsen tror jag åker till skroten direkt , då kan jag möjligvis tjäna en hundring kanske! istället för att åka runt på stan och skrämma livet på folket! haha..
Imorgon åker vi till Halmstad, förbannat jävla roligt!
och imorgon kommer mina fina vänner hem också !!!!
Saknar er. fan det blir ju tomt när ni åker. : /

men på måndag förenas vi igen! SKÖNT

Ne, hur kan jag sitta här och skriva så ointressanta saker när SVERIGE spelar match snart.
herregud.


BYYE!


TYLÖSAND 2oo8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0