STUDENT 2008 - FY FAN VAD JAG ÄR BRA !

STUDENTEN 2008 - BÄTTRE ÄN NÅGOT ANNAT




Har inte skrivit något här. har ingen lust.. men nu har jag inte ett skit att göra. är ledig den här veckan och vecka 31.
Kul skit väder.. fast är ledig nu när det är midsommar, det är skönt! :)

nu är både min och addes student slut :/ :) vet inte om jag ska vara glad eller ledsen... allt man har längtat efter de senaste 6 åren är nu över.. äh orkar inte tänka mer omkring det där. Lätt den bästa dagen i hela mitt liv.
Vill åka på flaket igen! det roligaste och frimis såklart och få träffa alla.!
Nu har jag fått lite mer bilder :) men lägger väl upp mer sen ockå. har inte fått alla. och andra ligger på andra datorn ;P

Marie från Kicks marieberg ringde och berättade att jag fick jobbet på KICKS PÅ MARIEBERG!
FYFAN vilken underbar dag!
nu blir det jobba på drottninggatan och Ikea i sommar sen drar jag till sthlm och ska gå på Make up institutet i 10 veckor, sen börjar jag på Kciks marieberg. Sen drar jag och min älskade till Thailand :D:D:D
Livet leker juust nu !!!!!!


FÖR VI HAR BARA FESTEN KVAR, FETSTEN KVAR

24 TIMMAR, ÅKA, ÅKA, ÅKA PÅ LASTBILSFLAK :D :D

klassen innan vi drar ut!!fia, jag och sanna! :)linda , fia :)linda, fia, jag och sanna! :)dans och sång på flaket
minnen för livet.  HANDELSGYMNASIUMET <3<3<3<3min skyltjag och addejacqueline, jag och malin <3<3<3<3mamma hade fixat en så fin tårta :)    Jag skyller på alkoholintaget!

Jag bjuder på varenda bild, man gör´t bara en gång!

FÖR DET VAR VI SOM GJORDE HANDEL
fan vad jag kommer sakna er HG3C, HG3B, HG3A!!!



Och så addes student :)
adde och robin <3sen vart åkte vi in till frimis :)pojkarna :)


Har lite nya bilder från balen också :)
 bilen som vi åkte :)jag vid slottetflickorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0