inte helt okej...



turiket 07

Det är så jävla typiskt, nu när jag ska börja jobba, så kommer sol fanskapet fram, (ska inte säga så, kanske jag aldrig få se sol mer) alla är bruna och fina, och jag står där inne på Kicks som ett A4 ark. wohoo, kul.
Får ta igen allt i Thailand! =)
Jobbat hela dagen. blir så trött på alla respektlösa människor.
Bara för man jobbar i butik är man typ inte en normal människa då!?!.. Folk tror vi är robotar eller någe liknande.
Kommer inrusande 3 minuter över 4 och ska bara hämta en grej jätte fort. och sedan behöver hjälp i 10 min............................................... ush!!
Vi är två stycken sista timma, och det är kö i kassan, det är 3 kunder som behöver hjälp..då vill man bara gå hem..

Skönt att vara hemma nu iallafall.
Väntar på adde, så ska vi gå på bio och ut och äta något gott :)
myspys <3
vet inte riktigt vad jag skulle göra utan han!!


Sex and the city kväll på tisdag kanske : ) Jag, jennie och Tamert!?
Ut och äta och drika lite cosmopolitan, bio och sedan blir det utgång. 
Kanske det brudar ; ) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0