Balen och anställningsintervju

lördags var det dags för balen. Har inte haft tid att skrivaq något sedan dess.
Det började med att jag gick till frisören, Det blev jätte fint, sen gick jag iuväg till kicks för att sminka mig och fixa allt det sista.

Så jag och Marie fixade till sminket. Sedan drack vi lite champange,
Sen åkte vi iväg till slottet där adde ch bilen och fotografen kom.
Blev en massa fina kort vid slottet.

Sedan åkte vi hem till denise där vi förfestade lite, alla var så himla fina! : )
Sedan kom våran bil och hämtade upp mig, jacqueline och Adde. För att sedan åka till club 700
Där blev det en massa godmat och dricka
Vals blev det med. Inte för att alla kunde men alla försöktre verkligen.
Jag hade hur roligt som helst. och alla var så grymt fina! :)
HG3CB A ( L )
kommer mer bilder sen.
NU är det verkliogen inte långt kvar
bara 3 dagar. Känns så grymt skönt. Men va fan sen är allt slut ? :S
image24

I söndags var det dags för anställningsintervju för Kicks på Marieberg.
Var så jävla nervös, men sen när jag kom dit blev det mycket lugnare.
Det var i allafall skönt att det bara var våran förra chef Marie från drottninggatan som intervjua!:)
Så får väl hoppas att det går bra.

Idag har jag varit och tagit studentfoto på Bo-bild! Får väl hoppas att det blev några fina kort.
Sen åkte jag nästan direkt till Kicks och jobbade.
Så har varit där inne hela dagen
Så nu ska jag till adde och vara ute lite! :)

Imorgon ska jag och mamma fixa lite inför studenten, sen ska jag åka iväg och kolla på jennie när risbergska ska ha Krampen! :) får vl hoppas att Risbergska vinner. Eftersom Handel tillhörde Risbergska när vi gick i 1:an :) Haha


Puss&kärlek

image25

NU ÄR DET BARA FETSTEN KVAR
HANDELSGYMNASIET <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0