veckan..

Den här veckan har gått riktigt fort, har inte hunnit skrivit något. men men..
 Enda dagen jag var ledig denna vecka var i tisdags. då blev det årets första dop för mig. Skämmigt att säga det. men det är faktist sant :/  i en sjö alltså. poolen har jag badat i. Och tyvärr så blev det i säbylund också.! haha
mötte upp jennie, tammert och stark. sen bar det av till rosadeli för att käka lite.
sen bar det av till jennie och börja dricka. men jag avlägsna mig när dom drog ut.
Pallar inte med längre. börjar bli gammal. haha.
ne men skulle upp och jobba och så.

I lördags fyllde addes pappa 50 år. Det blev en jävla fest.
dansgolv och hela köret. synd att det regnade.. men men vi lever ju i sverige vad mer kan man begära...
Annars har det väl inte hänt så mycket. jag har varit väldigt duktig med att laga mat. fixade köttfärspaj i onsdags och i går grillade jag!

nu sitter jag här för att samla kraft efter träningen för att gå till jennie och tammert och alla pojkar där. men hinner nog inte dit. för dom ska ut nu.
Jävla ungar som kan festa hela tiden.. har inge jobb att tänka på : /

Men på söndag bär det av till jennies stuga i Malung med jocke, emil och jimmy! :) kommer hem på onsdag morgon..
riktigt härligt ska det bli. Vara ledig :D:D
guld värt!!

tänkte lägga upp lite bilder från tylösand! :)
Amanda sumerade denna resa riktigt bra:
- galna grannar, bra musik, fylla, äckel toaletter, pengagubbe, Brumms H&R, party västar, akut, solglasögon, inte helt okej, polisbil, inga skuggor, Lars Winnerbäck, "övningskörning", efter regn kommer solsken, chilinötter, strandpromenad, raketer, spya, australiensaren och mkt mkt mer sammanfattar våran resa

Sofia var riktigt duktig på vägen ner. trots att hon hade amanda som kartläsare ;)

vi satte upp tältet sedan var det dags.

en ovälkommen gäst. då menar jag ovälkommen. skit skum kille :S

Partytricket. vi blev iallafall igenkända :P

Örebro pojkarna kom till campingen!


mjölbykillarna som vi inte tyckte om första kvällen, men dagen efter var vi bästa grannar
 spanioren och jeff
 
tror sofia börjar känna av alkoholen

en bild säger mer än tusen ord.
 

När man får alkohol i blodet kommer de riktiga känslorna fram
 vi gillar´t fia! ;)
 När fick anders svensson en tvilling.?!
 tältet gick sönder, de försöker laga det. men efter ett tag ger en av killarna upp..
 och går och lägger sig ! hahha
 strand promenad! underbart fina tylösand.
 
vi tre!
Tack alla för denna underbara resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0