sommaren 2008

Trodde den här sommaren skulle bli den tråkigaste sommaren på länge, efter studenten skulle det inte hända någonting.. Bara jobba, jobba, jobba.!

Men jävlar vad fel jag har haft, det här har varit den bästa sommaren än så länge! :)

En av anledningarna kan vara att jag inte ens har smält studenten än.
Det var så grymt jävla roligt så det skulle räcka för hela den där sommaren! lätt!
inga skuggor på studenten inte. det var bara in i dimman! haha



Sen var jag ledig vecka 26, Då drog vi ner till halmstad och firade midsommar! sjukt roligt.
fast vädret var inte det bästa.
Det hände än jävla massa saker där nere.
det började med att vi åkte ner kl 7 på morgonen på torsdagen med vårat vrålåk brum, han mådde inte helt okej efter en helg i tylösand!  haha.
men va fan ner kom vi!!  jag lyckades köra förbi,igenom Jönköping.. hur fan lyckas man!? :S menmen..
Amanda mådde halv dåligt när vi var på väg ner. hon hade fått ögoninflamation,
men vi trodde det väl skulle lösa sig.
Väl där nere. Satte vi upp tältet förvånadsvärt fort! :O
amandas öga blir värre, så vi åker
n till apotektet, sen var det solbrillorna hela kvällen.

Sen bröt det ut, hennes öga var totalt föstört.
Så vi ska ta oss in till Akuten. men hur fan då?
jorå, elin och amanda går fram till en polis,
Så det var polisbil in till akuten! lagom halvfulla. haha

Väl på midsommar umgicks vi med våra grannpojkar från mjölby! hade rikitgt roligt! än av dom bättre midsommrarna.
Eftersom midsommar alltid är så jävla överskattat i örebro, och det blir bara en hemma fest.
NU blev det camping, midsommarståg av ölburkar :D inga skuggor på Karltorpscamping! haha

lördagen blev det strandpromenad och restaurangkäk och lite så
!

Näre vi ska åka hem vill inte brum starta så vi får fixa startkablar, sen var bilen med i matchen igen! :P haha!!
Ska försöka fixa bilderna av amanda! :)
Resten av denna sommar ´har jag spenderat med adde, mina vänner, jobbet och såklart på krogen.
Sen har det varit en massa fotboll också! :) även fast Sverige sög och åkte ut.
Så vann Spanien iallafall :D det var guld. tyska jävlar.!

sen blir det göteborgoch lite sånt !:)

det här blir guuld :D


när jag ändå skriver här för en gång skull. kan jag väl fråga om det är någon som vill vara "modell" i sthlm. när jag ska till make up institutet
måndag, onsdag och torsdag mellan veckorna 32och 42 Skulle vara skit snällt!! :)
det är bara att komma upp! ni får bo och så hos mig!!!!
slipper jag ha masa andra skumt folk som anmäler sig på deras hemsida och så.. vet man inte vad det blir för snusk människor..



Nu ska jag på stan med jennie och hämta mina balbilder!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0