jobb, jobb, jobb och regn!!!

Gör nog inget annat än och jobbar. men men,, så är det i början. fast det är ju roligt! :)

Träffade jacqueline efter jobbet. länge sen min vän.. alldelse för längee. :/
Men nu blir det skärpning när vi åker till göteborg vecka 31 ochså! så träffas vi mer!
satt på njuta och snackade massa skit bara! :) mysigt.


Sitter här hemma nu gör inte något speciellt. funderar på och jag ska ut och springa.. mend et är så sent :S
och som vanligt är jag ledig en dag denna vecka och det var i tisdag när det regna ! tack väder.
nu är det skit varmt och härligt. och jag jobbar. fyfan.. det är riktigt drygt..

har fått massa bilder från flaket. ÄNTLIGEN! tack fia ;)
dom är ju allt annat än snygga. men det får man fan bjuda på när det är studenten.
Får skylla på alkoholintaget  !!!





Amanda * Sofia * Elin
tylösand 08


incredible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0