:)




jennies stuga var guld. riktigt skönt att komma ifrån allt.
KOm upp vid 11 på kvällen, så det blev inte mycket den kvällen, lite käk sen sov vi.
måndagen bar det av till jockes stuga, där jocke, jimmy och emil var.
gick ner till vattnet och badade, tände en brasa , drack och snackade en massa skit!
åkte hem på tisdagen, vid 6 gick bussen får eksära, skulle byta i molkom, herregud trodde busschaffören lurat mig till finland eller något. sen till slut kom jag till Karlstad!
där höll jag på att ta fel buss, och åka till karlskoga, därifrån skulle jag inte ha kommit hem eftersom sista bussarna till örebro redan skulle ha gått n'r jag var där. hade blivit en dyr taxi färd hem. men jag hamnade på en swebuss istället.
och kom direkt till örebro. så kom min bror och hämta mig och vi åkte iväg och käkade en efterlängtad pizza!
jag som åkte upp till jennies stuga i hopp om att få se en björn, varg eller åtminstonde en älg. men inte ens ett rådjur fick jag se! och när jag åker igenom lanna i örebro med bussen tror ni inte jag ser två älgar vid vägen. dom var iofs bebisar typ. men iallafall. jag hade inte behövt dragit mig ända upp till malung för att se sånt.
I dalarna fick jag andas friskluft och se skog!
men det var riktigt mysigt och skönt! men två-tre dag räcker bra för mig!:)
nu är det jobb, jobb och  jobb. tills på söndag. Sen är Jag ledig i en vecka! UNDERBART!
då blir det magnus uggla, slappa, sola och antingen en göteborgstripp med Jacci och tobbe eller så kanske jag blir kvar här hemma och fixar ihop en fest!
Snart åker jag till sthlm. ska bli så kuuul! jag längtar så förbanant! :D
sminka, träffa nya människor, shoppa, festa och leva livet!
nej fyfan här tänker jag inte sitta mer, nu ska jag ut och springa lite.

love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0