örebro..

Jaha. hamnade i örebro i helgen i allafall. Skulle igentligen varit kvar i sthlm. Men eftersom att alla andra åkte hem till sina vanliga hem, Mamma tyckte så synd om mig för jag skulle behöva vara själv i helgen, så hon sa att de beställde tågbiljett om jag ville hem. Vissligen hade jag ganska mycket att göra i sthlm. städa rummet t.e.x. och en massa annat. efter ett tag bestämde jag mig för att mammas hemmalagda mat , vännerna och adde övervägde för mycket så bestämmde jag mig för att åka hem i allafall. Så på en kvart hade jag packat ihop väskan och var på väg hem.
Så nu sitter jag här hemma och har ätit mammas goda köttgryta och nyss tryckt i mig en pizza, nu börjar jag fundera på när det är dags att börja träna, eller aa dags har det varit ett jävla bra tag. men när jag ska orka sätta igång. det här är inte bra. måste verkligen komma igång innan thailand.
Igår var jag och adde i allafall hemma hos markus med hannah också. var väl roligt förutom att jag satt där med 3 datanördar som bråkade om 2 datorer.. herregud :S

Men i sthlm går allt bra. nu börjar man lära sig en massa saker och det börjar gå riktigt bra. :) hade praktik i fredags.
Modell för en dag :)

Så i veckan kommer Jacquliene :)äntligen få träffa dig vännen :)

Tänkte lägga upp lite bilder blir mest på hannah eftersom att hon är den enda jag har har tagit kort på med min kamera, resten av bilderna är på Marres kamera.
Vill bara säga att min kamera är väldigt konstig. förstår mig inte på inställningarna så bilderna blir inte alls bra... vet inte vad det är. därför är mina bilder väldigt dåliga :S




innan,
 förlåt hannah vet att du kommer döda mig när du ser denna bild. ( tur att du aldrig är inne på min blogg ;)

                                                          
expert på att se trött ut ;)                                           : )
                                                                                          ses & hörs


Kommentarer
Postat av: jennie evaldsson

saknar dig som fan min vän!

2008-08-24 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0