kärlek & Hat

jag blir så arg..
Nu vill jag bara åka till sthlm och typ börja om? eller något liknande. trött på denna skit håla. träffa nya människor!
festen i helgen gick fina fisken, jag hade riktigt roligt. lagom mycket folk, roligt folk..
för dig orkar jag inte ens anstränga mig för att du ska ha roligt.
Du sjunker i mina ögon riktigt jävla mycket! fyfan för dig just nu!
jag avskyr falska människor och ni bara finns överallt runt omkring mig!!!!
tror jag är väldigt arg just nu, på en massa jävla människor.
Har varit väldigt arg på sista tiden... !? varför !?
tror det är för att jag inte orkar med allt just nu. ska jobba den här veckan på Ikea sen ska jag säga upp mig.
jag pallar inte springa mellan 2 jobb och skolan och träna och pojkvän och vänner och festa och träffa min familj och allt man nu ska hinna göra.
ska jag hinna vara i sthlm och jobba på Kicks och på ikea, och träffa min anderas som jag knappt vet hur han ser ut snart.. nejdu det håller inte. jag kommer gå in i väggen, tror jag redan jag har gjort det. 18 år! Stabilt.

Ne tror inte jag vill vara kvar på ikea. vill jobba på kicks mina 20 timmar, sen kanske få in sig på en salong och sminka och så där någon gång i månaden, sen försöka få ett lager jobb.. så man kan få lite pengar!

THAILAND DU ÄR EFTERLÄNGTAD! vill bara dit med adde nu. tänk att få umgås med adde i 2 veckor. hela dagar.
just nu träffas vi en timma efter hans jobb, innan jag deckat, och en timma innan mitt jobb. när jag fått liv i honom ! woho.
ÄLSKAR ARBETSLIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0