...

Har verkligen mått dåligt idag.. inte alls bra. Varit yr, mått illa och massa konstigt.. börjar bli sjuk tror jag.. men det får bara inte hända. kommer hamna så sjukt mycket efter.. men men.. slapp praktik imorgon. skulle stått på älvsjö mässan och sminkat.. med mitt tillstånd hade jag svimmat..
Så imorgon ska jag bara ta det lugnt och åka och fixa mina naglar :) Sen på fredag åker håret av. Ska äntligen klippa page.. väntat på det i flera veckor nu.. :)
Ska till Bobbys hårstudio.. Alla säger ju att det ska vara så bra. så nu är det upp till bevis..
Men det ska nog bli bra.. frågan är bara om jag kommer trvias i det..
men känns ju itne som det kan bli värre. nu sitter mitt hår bara i en knut på huvudet.. gör ingen nytta. då kan jag lika gärna klippa av det..

jaha. vad har mer hänt. Jacquliene har varit här sen igår. Hon åkte hem nyss..
Var ute och käkade på Jensen, sådär faktiskt.. trodde det skulle vara godare.
Så nej dit vet jag inte om jag går mer..
Hårstylingen är skit svår.. klarade provet igår iallafall. men nästa vecka vettefan alltså.. känner mig jätte osäker.. men det är väl bara att träna..

Saknar adde, alla kompsiar och min familj faktiskt..

hade en massa planer på att flytta så fort jag flyttat hem till örebro igen..
Men nej.. nu vill jag bo hemma hos mamma & pappa
fan vad bra man har det där hemma :)
Men dom har ju planer att flytta. Mamma vill inte bo kvar hon vill komma upp till stan..
Så tror deras planer är att flytta till stan när jag flyttar ut.
haha. då får dom vänta ett tag. för jag ska fan bo hemma tills i sommar iallafall. då hinner jag få tillbaka mina flyttdrömmar ;P

nej nuska jag göra mig iordning inför sängen..
Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0